Regulamin korzystania z aplikacji
mobilnej "Halo Taxi"
Administratorem aplikacji mobilnej „HALO TAXI” jest:
RUMIŃSKI INWESTYCJE Sp. Z O.O. ul. Bukowa 51, 78-400 Szczecinek, NIP:
6731906161.
zwany dalej Administratorem
§1
Definicje
Aplikacja – rozpowszechniona przez lub za zgodą Administratora Aplikacja „HALO TAXI”
przeznaczona do zainstalowania na Urządzeniach mobilnych, umożliwiająca
Użytkownikowi/Pasażerowi dostęp do treści – w szczególności do zamawiania usług
przewozu przez Użytkownika/Pasażera, jak również do zamawiania usług w postaci
zrobienia zakupów, którego to urządzenie mobilne posiada możliwość łączenia się z
Internetem.
Kierowca – jest to osoba fizyczna będąca licencjonowanym przewoźnikiem, która może
przyjmować zlecenia na przewóz od Użytkownika/Pasażera, który zawiera umowę
poprzez Aplikację „HALO TAXI”, jak również wykonywać przewóz na mocy odrębnej
umowy o współpracę z Administratorem.
Korporacja – jest nim podmiot świadczący usługi przewozu osób wykorzystujący aplikację
„HALO TAXI” do przyjmowania zamówień przewozu od Użytkownika/Pasażera.
Konto – profil indywidualny zakładany przez Użytkownika/Pasażera w ramach Aplikacji
„HALO TAXI” do utworzenia którego konieczne jest wprowadzenie przez
Użytkownika/Pasażera swoich danych w postaci: numeru telefonu, adresu e-mail, loginu
oraz hasła.
Materiały – wszelkie treści tekstowe, graficzne bądź audiowizualne udostępniane przez
Administratora w ramach Aplikacji „HALO TAXI”.
Podmiot świadczący usługę przejazdu – podmiot realizujący usługę przewozu.
Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Administratora w ramach Aplikacji
„HALO TAXI”, w szczególności usługi polegające na umożliwianiu zawarcia umowy
przewozu.
Usługa przewozu osób – zgodnie z brzmieniem art. 2 pkt. 43 Ustawy prawo o ruchu
drogowym z dnia 20 czerwca 1997 roku. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) w
związku z art. 4 ust. 1 Ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 roku (Dz.
U. z 2022 r. poz. 2140 z późn. zm.) – jest to usługa transportu świadczona
Użytkownikom/Pasażerom przez Kierowców za pomocą taksówki.
Urządzenie Mobilne – jest nim przenośne urządzenie elektroniczne z wbudowanym
odbiornikiem GPS podłączone do sieci Internet za pomocą technologii bezprzewodowej
(3G, LTE, Wi-Fi) korzystające z systemu operacyjnego Android lub iOS, przy użyciu
których można korzystać z Aplikacji „HALO TAXI”.
Użytkownik/Pasażer – jest nim każda osoba posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność
do czynności prawnych, zalogowana/-y oraz akceptująca/y przedmiotowy regulamin
Aplikacji „HALO TAXI”, która/-y zamawia usługę oraz poprzez zainstalowaną aplikację
zawiera umowę przewozu.
§2
Postanowienia ogólne
1. Przedmiotowa Aplikacja „HALO TAXI” polega na udostępnianiu
Użytkownikowi/Pasażerowi nieodpłatnie usługi polegającej na zawierania umowy
przewozu (także osób) z licencjonowanymi kierowcami/korporacją za pomocą urządzeń
mobilnych z systemem Android lub iOS.
2. Powyższe nie dotyczy kosztów jakie Użytkownik/Pasażer poniesie w związku z
mobilnym połączeniem transmisji danych (zgodne z taryfikatorem dostawcy Internetu,
który dostarcza Użytkownikowi/Pasażerowi Internet), wymaganym do działania w
urządzeniach mobilnych.
§3
Korzystanie z Aplikacji „HALO TAXI”
1. Korzystający z Aplikacji „HALO TAXI”, Użytkownik/Pasażer zamawia usługę przewozu
osób lub innych usług przewozu wypełniając uprzednio formularz rejestracyjny do
założenia konta w Aplikacji „HALO TAXI”, następnie adres przyjazdu pojazdu uzupełnia
się automatycznie poprzez GPS albo można wpisać go ręcznie, w kolejnym kroku klikając
w przycisk „ZAMÓW KURS” (z tą chwilą dochodzi do faktycznego zamówienia usługi
przewozu/zamówienia pojazdu) wyraża wolę zawarcia umowy dotyczącej przewozu z
Kierowcą (licencjonowanym przewoźnikiem) lub z korporacją.
2. Na Urządzeniu Mobilnym zalogowanego kierowcy wyświetlane są dane
Użytkownika/Pasażera wraz z informacjami o Użytkowniku/Pasażerze (np. aktualne
położenie Użytkownika/Pasażera), który to kierowca potwierdza wolę wykonania usługi
poprzez przyjęcie zlecenia.
3. Następnie Użytkownik/Pasażer otrzymuje informację (wiadomość tekstową SMS na
numer telefonu podany przy zakładaniu konta) będącą odpowiedzią od kierowcy, iż
zaakceptował on zlecenie i zmierza do punktu (lokalizacji) na które to miejsca została
zamówiony pojazd.
4. Kolejne zawierane przez Użytkownika/Pasażera umowy przewozu za pomocą Aplikacji
„HALO TAXI” odbywają się za pomocą utworzonego wcześniej konta
Użytkownika/Pasażera po zalogowaniu się (wpisaniu loginu i hasła) do Aplikacji „HALO
TAXI”.
§4
Warunki zawarcia umowy
1. Korzystanie przez Użytkownika/Pasażera z Aplikacji „HALO TAXI” nie jest
równoznaczne z zawarciem umowy przewozu, jednakowoż może zakończyć się
zawarciem takiej umowy.
2. Zawarcie umowy przewozu następuję wyłącznie pomiędzy Użytkownikiem/Pasażerem a
Kierowcą bądź między Użytkownikiem/Pasażerem a korporacją. na warunkach opisanych
w przedmiotowym regulaminie.
3. Usługi Aplikacji „HALO TAXI” polegają wyłącznie na umożliwieniu
Użytkownikowi/Pasażerowi zawarcia umowy na przewóz.
4. Kierowca z uwagi na logistyczne lub ekonomiczne uwarunkowania może odmówić
realizacji kursu. Umowa zostaje zawarta ostatecznie w przypadku potwierdzenia zlecenia
przez kierowcę.
5. Szacowany koszt kursy w Aplikacji „HALO TAXI”, może zostać zmieniony po
uzgodnieniu z kierowcą z uwagi na ewentualny znaczący koszt dojazdu do Pasażera.
6. Koszt kursu jest ostateczny w przypadku potwierdzenia zlecenia przez Kierowcę.
§5
Odpłatność
Nie pobiera się od Użytkownika/Pasażera żadnych opłat za pośrednictwo, tj. za
skorzystanie i zamówienie usługi za pomocą Aplikacji „HALO TAXI”.
§6
Wymagania techniczne
1. Aktywne korzystanie z usług Aplikacji „HALO TAXI” wymaga sprawnego Urządzenia
Mobilnego zaopatrzonego w czynne połączenie z Internetem.
2. Urządzenie Mobilne powinno być wyposażone w odbiornik GPS.
3. Aplikacja „HALO TAXI” wymaga również zainstalowania na Urządzeniu Mobilnym
systemu operacyjnego Android w wersji wyższej niż 4.1 lub iOS z systemem w wersji
wyższej niż 11.
4. Spełnienie wymogów technicznych wraz z konfiguracją Urządzenia nie spoczywa po
stronie Administratora, lecz ciąży wyłącznie na Użytkowniku/Pasażerze.
5. Wyłącznie na Użytkowniku/Pasażerze spoczywają koszty związane z zakupem
urządzenia mobilnego jak również koszty związane z dostawą i korzystaniem z połączenia
Internetowego.
§7
Pobranie Aplikacji „HALO TAXI”
Pobranie Aplikacji „HALO TAXI” jest możliwe poprzez sklep Google dostępny dla
urządzeń z systemem operacyjnym Android i przez sklep AppStore dla urządzeń z
systemem iOS.
§8
Płatności bezgotówkowe i gotówkowe
1. Użytkownik/Pasażer może dokonać płatności za usługę bezgotówkowo (za
pośrednictwem aplikacji), jak również dokonać płatności u Kierowcy za pomocą gotówki
lub kartą (w przypadku posiadania terminala płatniczego).
2. W przypadku płatności bezgotówkowej przyjmuje się do zapłaty wartość kwoty brutto.
3. Użytkownik/Pasażer zobowiązany jest do nieudostępniania swojego konta w aplikacji
„HALO TAXI” osobom trzecim. W przypadku nieuprawnionego korzystania z konta przez
osoby trzecie, Użytkownik/Pasażer jest zobowiązany do powiadomienia Administratora w
formie elektronicznej na adres halotaxiszczecinek@gmail.com
4. Użytkownik/Pasażer wyrażając zgodę na warunki Regulaminu akceptuje, aby „HALO
TAXI” obciążyło podpiętą przez Użytkownika/Pasażera kartę płatniczą lub konto bankowe
Użytkownika/Pasażera (możliwość dokonania płatności elektronicznej za pośrednictwem
Serwisu Przelewy24), które zostało wskazane przez niego w aplikacji „HALO TAXI” w
trakcie procesu płatności za usługę przewozu osób na kwotę potwierdzoną przez
Użytkownika/Pasażera.
5. Istnieje możliwość włączenia przez Użytkownika/Pasażera funkcji automatycznego
pobierania środków za wykonanie usługi za pośrednictwem aplikacji „HALO TAXI”
korzystając z domyślnie wybranego sposobu płatności, bez obowiązku każdorazowego
potwierdzania kwoty transakcji.
6. Aplikacja „HALO TAXI” oferuje możliwość płatności bezgotówkowej (za pomocą
aplikacji), do maksymalnej wysokości wyznaczonej przez Użytkownika/Pasażera, za
Usługę przewozu osób zamówioną za pomocą Aplikacji HALO TAXI”, w tym z tytułu
wszelkich opłat dodatkowych z tym związanych. Opłata jest pobierana od
Użytkownika/Pasażera za pomocą podpiętej do konta Przelewy24.
7. Użytkownika/Pasażera karty płatniczej lub płatności elektronicznej za pośrednictwem
Serwisu W trakcie dokonywania usługi płatności mobilnej za pomocą aplikacji,
Użytkownik/Pasażer ma możliwość wyboru preferowanego przez siebie sposobu płatności
bezgotówkowej, który może zostać zmieniony lub usunięty w dowolnej chwili.
8. Aplikacja „HALO TAXI”, Kierowca oraz Podmiot świadczący usługę przejazdu nie
przetwarzają ani nie przechowują danych kart Użytkowników/Pasażerów w ramach
realizowanej usługi/zamówienia. Płatności mobilne odbywają się zgodnie z Regulaminem
Serwisu Przelewy24 dostępnym na stronie https://www.przelewy24.pl/regulamin.
9. W przypadku wyboru przez Użytkownika/Pasażera płatności bezgotówkowej za
przejazd, płatność zostanie potwierdzona w formie elektronicznej na adres email
Użytkownika/Pasażera, który został podany w trakcie rejestracji. Paragon za kurs
Użytkownik/Pasażer otrzyma elektronicznie od podmiotu świadczącego usługę przejazdu.
Inne funkcjonalności są ustalane indywidualnie z podmiotem świadczącym usługę
przejazdu.
10. W przypadku, gdy zajdzie podejrzenie nadużycia lub nieuprawnionego korzystania z
aplikacji, w tym usługi płatności, Administrator zastrzega sobie prawo do zablokowania
konta lub możliwości płatności bezgotówkowej Użytkownika/Pasażera na czas
nieokreślony. Jednocześnie Użytkownik/Pasażer zostanie niezwłocznie powiadomiony o
zaistniałej sytuacji. Użytkownik/Pasażer może zostać również zablokowany w razie
nieudanej próby ściągnięcia środków z konta w ciągu 24 godzin od pierwszej próby
podjęcia transakcji.
11. Administrator w indywidualnych przypadkach zastrzega sobie prawo do wyłączenia
możliwości płatności bezgotówkowych bez podania przyczyny.
12. Warunki płatności w ramach aplikacji „HALO TAXI” obowiązują przez czas
nieokreślony od momentu zaakceptowania ich przez Użytkownika/Pasażera.
13. Użytkownik/Pasażer zobowiązuje się do zapewnienia wystarczających środków na
koncie wykorzystywanym do płatności elektronicznych. W przypadku braku
wystarczających środków na koncie w chwili płatności bezgotówkowej skutkującym
nieudaną próbą obciążenia konta Użytkownika/Pasażera, aplikacja „HALO TAXI”
zastrzega sobie prawo do wyegzekwowania należnych opłat i kosztów w innej formie, np.
przelew bankowy lub rozliczenie gotówką bezpośrednio u świadczącego usługę przejazdu.
14. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa „HALO TAXI” nie
ponosi odpowiedzialności za proces płatności bezgotówkowych w tym proces obciążania
karty kredytowej lub płatności elektronicznej za pośrednictwem Serwisu Przelewy24. W
razie wystąpienia błędów dotyczących obciążeń, błędów rachunkowych lub awarii systemu
płatniczego Użytkownik/Pasażer zobowiązany jest do bezpośredniego kontaktu z
dostawcą usług płatniczych lub wystawcą instrumentu płatniczego.
15. W przypadku, gdy Użytkownik/Pasażer podejmie decyzję o anulowaniu zlecenia, które
zostało przyjęte do realizacji, konieczne jest telefoniczne skontaktowanie się z kierowcą
(kontakt telefoniczny z użyciem numeru podanego pod ikoną słuchawki w Aplikacji), który
przyjął zlecenie i poinformowanie go o tym fakcie. W przypadku anulowania zlecenia, które
nie zostało przyjęte do realizacji, Użytkownik/Pasażer ma możliwość samodzielnego
anulowania zlecenia. Samodzielne anulowanie zlecenia dotyczy zleceń na teraz i
zaplanowanych w przyszłości. W sytuacji kiedy przed dokonaniem anulowania zlecenia
przez Użytkownika/Pasażera została pobrana przedpłata, system obsługi płatności
elektronicznej dokona zwrotu środków na konto Użytkownika/Pasażera do 30 dni
roboczych od daty pojawienia się środków na koncie bankowym Serwisu Przetelwy24.
Zgodnie z regulaminem Serwisu Przelewy24 Użytkownik/Pasażer może wystąpić o
natychmiastowy zwrot środków.
§9
Funkcjonowanie aplikacji
1. Zgodnie z ogólnymi warunkami korzystania z Aplikacji „HALO TAXI”, Administrator
będzie dokładać wszelkich starań o zapewnienie najwyższej dostępności aplikacji, jak
również o jak najszybsze usuwanie wszelkich awarii spowodowanych nieprawidłowym
działaniem Aplikacji.
2. Użytkownikowi/Pasażerowi nie przysługują jednak żadne roszczenie z tytułu
zapewnienia stałej/ciągłej i nieprzerwanej dostępności aplikacji.
3. Administrator zastrzega sobie prawo do częściowego lub całkowitego zawieszenia
działalności serwisu zawierając uprzednio o tym informację w aplikacji po jej
uruchomieniu, bez indywidualnego powiadomienia Użytkowników/Pasażerów.
4. Taka sama procedura, jak opisana w ustępie 3 przedmiotowego paragrafu przewidziana
jest w przypadku zawieszenia działalności przez Administratora, jak również
zaprzestania oferowania usług Aplikacji "HALO TAXI" przez Administratora.
5. W przypadkach wskazanych w ustępie 3 i 4 Użytkownikowi/Pasażerowi nie przysługują
jakiekolwiek roszczenia z tytułu zawieszenia działalności oraz zaprzestania oferowania
usług przez Administratora.
6. Administrator zastrzega sobie prawo do modyfikacji, zmian i dalszego rozwoju
aplikacji, jak również rozszerzania profilu świadczonych za pomocą aplikacji usług.
Przedmiotowe zmiany mogą zostać wprowadzane do aplikacji w każdej chwili.
§10
Obowiązki Użytkownika/Pasażera
1. Każdy Użytkownik/Pasażer przed rozpoczęciem korzystania z Aplikacji „HALO TAXI”
zobowiązany jest do zapoznania się regulaminem Aplikacji „HALO TAXI” znajdującym się
w Aplikacji.
2. Od każdego Użytkownika/Pasażera korzystającego z Aplikacji „HALO TAXI” wymaga
się założenia konta Użytkownika/Pasażera poprzez podanie przez niego zgodnych z
prawdą danych osobowych (Imię, Nazwisko, e-mail, oraz numer telefonu).
Użytkownik/Pasażer chcąc korzystać z Aplikacji „HALO TAXI” wyraża zgodę na:
I. udostępnienie swojej lokalizacji;
II. udostępnienie swojego numeru telefonu celem wysyłania wiadomości SMS;
III. udostępnienie swojego numeru telefonu celem kontaktu telefonicznego.
3. Wyrażenie powyższych zgód przez Użytkownika/Pasażera jest dobrowolne ale
konieczne do korzystania z Aplikacji „HALO TAXI”.
4. Rejestracja konta jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu oraz wyrażeniem zgody
na przetwarzanie danych osobowych Użytkownika/Pasażera podanych w procesie
rejestracji.
5. Na Użytkownika/Pasażera nałożony jest obowiązek podania kompletnych i zgodnych z
prawdą danych osobowych wymaganych przez Administratora oraz do ich sprawdzania i
aktualizowania bez jakichkolwiek wezwań ze strony Administratora.
6. Użytkownik/Pasażer zobowiązany jest do korzystania z Aplikacji „HALO TAXI”
wyłącznie w sposób zgodny z jej przeznaczeniem.
7. Użytkownik/Pasażer zobowiązuje się, iż nie będzie sam ani za pomocą osób trzecich
zmieniał, obchodził i łamał zabezpieczeń Aplikacji „HALO TAXI”, jak również nie będzie
wywierał negatywnego wpływu na Aplikację powodując jej uszkodzenia lub w inny sposób
doprowadzał do jej przeciążenia.
8. Użytkownik/Pasażer jest jedynie korzystającym z Aplikacji „HALO TAXI” i nie
przysługują mu żadne prawa do udostępnionego przez Administratora oprogramowania.
9. Administrator zabrania całkowitego lub częściowego kopiowania, zmieniania i
rozpowszechniania udostępnionego oprogramowania.
10. Na Użytkowniku/Pasażerze spoczywa obowiązek zapewnienia braku dostępu do
swojego konta w Aplikacji „HALO TAXI” osobom trzecim, zapewnienia poufności oraz
bezpieczeństwa swojego profilu. Jakiekolwiek przejawy naruszenia powinny być
niezwłocznie zgłaszane do Administratora (dane kontaktowe w główce regulaminu).
11. Naruszenie prawa przez Użytkownika/Pasażera podczas korzystania z udostępnionej
Aplikacji, zwalnia Administratora z odpowiedzialności wobec osób trzecich oraz z
ewentualnych kosztów reprezentacji prawnej jakie Administrator miałoby ponieść w tym
przypadku. Użytkownik/Pasażer zobowiązany jest do pokrycia szkody w stosunku do
Administratora, która powstała w przypadku naruszenia jakiejkolwiek zasady korzystania
z aplikacji.
12. Użytkownik/Pasażer jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Administratora w
przypadku, gdy osoby trzecie miałyby dochodzić swych roszczeń w stosunku do
Administratora, ze względu na naruszenie prawa przez Użytkownika/Pasażera.
13. Użytkownik/Pasażer nie może przetwarzać ani wykorzystywać danych osobowych
pozostałych użytkowników Aplikacji „HALO TAXI”, w tym innych
Użytkowników/Pasażerów i Kierowców, które zostaną mu udostępnione podczas
korzystania z Aplikacji „HALO TAXI”.
§11
Odpowiedzialność Administratora
1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość danych jakie są
przekazywane za pośrednictwem Aplikacji „HALO TAXI” pomiędzy
Użytkownikiem/Pasażerem a Kierowcą.
2. Administrator nie ponosi również odpowiedzialności za to, iż dane zostaną otrzymane
we właściwym czasie (zarówno przez Użytkownika/Pasażera jak i przez Kierowcę).
3. Za szkody poniesione przez Użytkownika/Pasażera na skutek korzystania z Aplikacji
„HALO TAXI” a które powstały wyłącznie z umyślnej winy Administratora,
odpowiedzialność ponosi Administrator.
4. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych znajdujących się w
urządzeniach mobilnych. Zabezpieczenie tych danych leży w gestii Użytkownika/Pasażera
i Kierowcy.
5. Odpowiedzialności za świadczenie usług przewozu ponosi licencjonowany Kierowca lub
Korporacja.
§12
Ochrona danych osobowych
Wszelkie regulacje dot. zbierania i przetwarzania danych przekazanych przez
Użytkowników/Pasażerów korzystających z Aplikacji „HALO TAXI” zostały uregulowane w
Polityce Prywatności Aplikacji „HALO TAXI” znajdującej się w Aplikacji.
§13
Przysługiwanie praw autorskich
1. Użytkownik/Pasażer korzysta z Treści na podstawie licencji na zasadach i w czasie
określonym w § 9 i § 14 niniejszego Regulaminu.
2. Licencja, o której mowa w ustępie 1 nie upoważnia Użytkownika/Pasażera do udzielania
dalszych licencji.
3. Przekazywanie osobom trzecim Treści zawartych w Aplikacji „HALO TAXI”
dopuszczalne jest przy wykorzystaniu narzędzi zawartych w Aplikacji i przeznaczonych do
tego celu.
4. Użytkownik/Pasażer nie ma prawa zwielokrotniać, sprzedawać lub w inny sposób
wprowadzać do obrotu lub rozpowszechniać Aplikacji „HALO TAXI”, w całości bądź we
fragmentach, w szczególności przesyłać lub udostępniać jej w systemach i sieciach
komputerowych, systemach dystrybucji aplikacji mobilnych lub jakichkolwiek innych
systemach teleinformatycznych.
§14
Zasady udostępniania Treści
1. Korzystanie przez Użytkownika/Pasażera z Aplikacji „HALO TAXI” w sposób sprzeczny
z prawem, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami lub niniejszym
Regulaminem uzasadnia natychmiastowe zaprzestanie świadczenia Usługi dla danego
Użytkownika/Pasażera.
2. Instalacja Aplikacji „HALO TAXI” na Urządzeniu Mobilnym Użytkownika/Pasażera jest
równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
3. Użytkownik/Pasażer chcący uzyskać dostęp do Treści musi posiadać Urządzenie
Mobilne z zainstalowaną Aplikacją zgodnie z § 7 niniejszego Regulaminu.
4. W celu prawidłowego uruchomienia prezentacji Treści w ramach Aplikacji, wymagane
jest:
a) połączenie bezprzewodowe z siecią Internet;
b) brak aktywnych blokad typu firewall do routera brzegowego dostawcy usług
internetowych Użytkownika/Pasażera, uniemożliwiających nawiązywanie połączenia lub
ingerujących w nawiązane połączenie w protokołach wykorzystywanych w związku z
prezentacją treści;
c) aktywny odbiornik GPS.
§15
Nieprawidłowości
1. Reklamacje z tytułu nieprawidłowego dostępu do Usług, za wyjątkiem wyłączeń
wskazanych w § 11 przedmiotowego Regulaminu, należy zgłaszać Administratorowi za
pośrednictwem poczty elektronicznej: halotaxiszczecinek@gmail.com
2. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
a. imię,
b. nazwisko,
c. adres e-mail,
d. nazwę i model Urządzenia mobilnego, na którym wystąpił problem;
e. nazwę i wersję systemu operacyjnego Urządzenia mobilnego, na który wystąpił
problem, wersja systemu operacyjnego powinna zostać podana w sposób jak najbardziej
szczegółowy, dostępny w menu „Informacje o telefonie” lub podobnym, np. Android 4.4.3,
opis przedmiotu reklamacji, w tym datę i godzinę zaistnienia problemu, dział Aplikacji,
rodzaj Treści itp.;
3. Reklamacje z tytułu niewłaściwego świadczenia usług przewozu należy zgłaszać
Operatorowi za pośrednictwem poczty elektronicznej: halotaxiszczecinek@gmail.com
W przypadku reklamacji jakości usług dodatkowo:
a. imię
b. nazwisko
c. adres e-mail
d. Datę realizacji kursu
e. Trasę przejazdu
f. Powód reklamacji
4. Prawidłowo zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni
roboczych liczonych od momentu otrzymania informacji o powstałej nieprawidłowości.
5. Wszelkie nieprawidłowości zauważone przez Użytkownika/Pasażera lub Kierowcę w
działaniu Aplikacji „HALO TAXI” powinny być zgłaszane niezwłocznie bezpośrednio do
Administratora.
§16
Postanowienia końcowe
1. W przypadku niezgodności z prawem polskim, któregokolwiek zapisu znajdującego się
w niniejszym Regulaminie, pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają wiążące.
2. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu. Nowy Regulamin
obowiązuje od dnia umieszczenia nowej jego wersji Aplikacji „HALO TAXI”
3. Użytkownik/Pasażer ma prawo do pisemnego zgłoszenia zastrzeżeń i sprzeciwu do
zmian wprowadzonych w regulaminie w terminie 7 dni od daty jego publikacji. Zgłoszenie
sprzeciwu spowoduje automatycznie ustanie uprawnień do korzystania z aplikacji przez
Użytkownika/Pasażera.
4. Prawem właściwym dla rozumienia przedmiotowego regulaminu będzie prawo polskie.
5. Niniejszy regulamin obowiązuję od 01.02.2024 roku.
Polityka prywatności – Aplikacji „HALO TAXI”
Przedmiotowy dokument zawiera informację o zakresie oraz celu przetwarzania danych
osobowych przez aplikację mobilną „HALO TAXI”
1. Administrator Danych i kontakt: Administratorem Państwa danych osobowych jest
RUMIŃSKI INWESTYCJE Sp. z o.o. ul. Bukowa 51, 78-400 Szczecinek, NIP;
6731906161, dane kontaktowe: e-mail: halotaxiszczecinek@gmail.com.
2. Cel i podstawa przetwarzania danych: Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:
a. umożliwienia Państwu korzystania z zarejestrowanego konta użytkownika
aplikacji „HALO TAXI” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (RODO).
b. świadczenia usług drogą elektroniczną oraz umożliwienia korzystania z usług
oferowanych w ramach Aplikacji „HALO TAXI”, w tym w celu rejestracji i
korzystania z Aplikacji „HALO TAXI”, udostępniania Użytkownikom
funkcjonalności Aplikacji „HALO TAXI”, utrzymywania kontaktu, prowadzenia i
obsługi konta „HALO TAXI”, obsługi reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
c. analitycznych i statystycznych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu
Administratora polegającego na prowadzeniu analiz aktywności
Użytkowników, ich preferencji dla optymalizacji usług i produktów, poprawy
stosowanych funkcjonalności Aplikacji „HALO TAXI” (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
d. ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi na podstawie prawnie
uzasadnionego interesu Administratora polegającego na ochronie jego praw
(art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
e. oferowania przez Administratora produktów lub usług bezpośrednio na
podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego w
szczególności na kierowaniu drogą e-mail powiadomień o ofertach lub
treściach zawierających w niektórych przypadkach informacje handlowe oraz
prowadzeniu innego rodzaju działań związanych z marketingiem
bezpośrednim produktów lub usług (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO); o ile
Użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za
pośrednictwem e-mail bądź innych środków komunikacji elektronicznej;
3. Zakres przetwarzanych danych:
a. imię, nazwisko, numer telefonu użytkownika, położenie GPS użytkownika.
4. Okres przechowywania Twoich danych: Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać
przez okres niezbędny do realizacji ww. celów z uwzględnieniem okresów
przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów dt.
dochodzenia roszczeń i przepisów archiwalnych.
5. Odbiorcy danych: Twoje dane możemy przekazać wyłącznie:
a) podmiotom przetwarzającym – którym zlecimy czynności wymagające
przetwarzania danych na mocy i w oparciu o umowy powierzenia i zgodnie z
wymogami art. 28 RODO,
b) podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego
prawa.
6. Twoje Uprawnienia: Masz prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz złożenia sprzeciwu wobec
przetwarzania danych opartego na podstawie naszego uzasadnionego interesu.
W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
RODO, masz również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
7. Dobrowolność podania danych: Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne,
jednak niezbędne do realizacji wyżej wskazanych celów, konsekwencją niepodania
danych będzie brak możliwości korzystania z aplikacji mobilnej „HALO TAXI”;
a. Osoby dokonujące rejestracji proszone są o podanie niezbędnych danych do
utworzenia i obsługi konta w Aplikacji „HALO TAXI” bądź obsługi zgłoszenia
lub zapytania. Ich podanie jest wymagane w celu założenia i obsługi konta lub
udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie lub zapytanie skierowane przy
wykorzystaniu formularza kontaktowego, a ich niepodanie skutkuje brakiem
takiej możliwości.